Zdalne nauczanie w oczach dzieci – lekcja religii
Na lekcji religii w klasach IV a, IV b, VI a, VI c i VI d zorganizowano zajęcia integracyjne po powrocie uczniów ze zdalnego nauczania. Zajęcia miały na celu ponowną integrację klasy oraz podzielenie się przeżyciami z czasu zdalnej edukacji.
Na początku lekcji uczniowie otrzymali czarne kartki zdrapki od nauczycielki Joanny Rutkowskiej. Uczniowie zostali powiadomieni, że ta czarna kartka obrazuje zdalne nauczanie – z pozoru jest smutna, nudna, samotna itd., ale tylko od nich zależy jak wykorzystają ten czas i jakie wspomnienia będą z niego mieć. Podobnie było z tą kartką – z pozoru była czarna, nudna i smutna, ale pod spodem ukryte było kolorowe tło. Uczniowie rysowali na kartkach-zdrapkach swoje wspomnienia, przeżycia i skojarzenia ze zdalnym nauczaniem. Przykłady prac uczniów umieszczamy poniżej.